torek, 21. december 2010

Kako jaz kupujem letalske vozovnice

Nakup letalske vozovnice je izredno težavno delo vsakokrat, ko se to spraviš počet. Možnosti, kako, s kom, od kot, in še kaj, je nešteto in tako se človek počasi lahko izgubi med vsemi agencijami in sedaj po novem še portali, ki ponujajo "najenostavnejše" iskanje "najbolj poceni" letalskih kart. Sam sem se navadil na enega ponudnika, ki mi omogoča, da enostavno in hitro poiščem letalske karte, in ko sem jih na začetku še preverjal, sem videl da so v primerjavi z ostalimi res ponavadi cenejši ali vsaj približno enako poceni, kot drugi ponudniki.

Letalske vozovnice torej vedno kupujem na spletni strani agencije Potuj nekam, kjer so stvari tako enostavne, da lahko zelo hitro najdeš res taprave letalske karte. Vneseš svoje podatke in ti pošljejo ponudbo, tako da si lahko potem izbereš katero izmed možnosti boš izbral, pač tisto ki ti najbolj ustreza. Sam tako čez 3 dni letim v Botswano, Minhen, Dubaj, Johanesburg in Gaborone, in vse karte sem kupil preko Potujnekam.com

Ni komentarjev: