četrtek, 12. september 2013

Objava oglasa in iskanje kadrov


Objava oglasa za prosto delovno mesto mora biti vključena v širšo strategijo pri iskanju najbolj primernega kandidata. Iz vidika zaposlovalca se porajata dva problema, ki se medsebojno izključujeta. Prvi problem je povezan s tem, da objava oglasa ne doseže dovolj širokega kroga ljudi in ima zato zaposlovalec problem, ker ne dobi dovolj prijav. To se običajno zgodi, če zaposlovalec objavi oglas na kakšnih bolj zakotnih fizičnih oglasnih deskah. Dandanes bo objava oglasa dosegla največje število ljudi, če bo na spletu. Pa še to ni dovolj. Najbolj pomembno je, da se objava oglasa znajde na obiskanem zaposlitvenem portalu.

 Na tak način bo objava oglasa dosegla zelo veliko število ljudi, kajti po portalih za zaposlovanje brska na tisoče ljudi dnevno, poleg tega pa imajo portali za zaposlovanje tudi ogromno število ljudi, ki so prijavljeni na elektronske oglase za delovna mesta. S tem si boste zagotovili, da bo objava oglasa prišla ob pravem času na pravi naslov. Številni iskalci zaposlitve so prijavljeni na oglase, ki so povezani s specifično vrsto dela, tako da bo objava oglasa prek elektronske pošte prišla do tistih, ki so tako ali drugače kvalificirani za delo, ki ga ponujate. Zelo pomembno je, da se objava oglasa razlikuje od drugih oglasov. Nekateri portali za zaposlovanje ponujajo možnost, da je objava oglasa prikazana s celostno grafično podobo, ki jo uporabljate v vašem podjetju. To sicer zahteva dodatno oblikovanje, tako da je takšna objava oglasa nekoliko dražja, kot če bi se odločili za standardno obliko.

Vendar pa na tak način pridobite na vidljivosti med vso množico drugih oglasov. S tem si boste zagotovili, da bo prišlo več prijav, poleg tega pa bodo prijave pričele prihajati tudi hitreje. Če želite delavca zaposliti v čim krajšem možnem času, potem naj bo objava oglasa pozicionirana na prvi strani portala za zaposlovanje. Tako bo odzivnost kandidatov izjemno visoka.

Več informacij najdete tukaj
Objavite komentar