SEO in turizem se lahko izjemno dobro povezujeta, če so članki kvalitetno napisani. SEO oz. optimizacija spletnih strani za brskalnike je tehnika, s katero skrbniki spletnih strani dosegajo visoke range zadetkov v iskalnikih. SEO in turizem morata biti torej povezana prek ključnih besed, ki jih turisti vpisujejo v spletne iskalnike. Cilj pa je v tem, da se spletna stran, ki oglašuje določeno turistično ponudbo, prikaže čim višje med zadetki, ko turisti iščejo takšno ali sorodno ponudbo.
Predvsem pa je pomembno, da SEO in turizem delujete na podlagi kakovostne vsebine. Spletne strani, prek katerih turisti pridobivajo informacije o krajih, ki jih želijo obiskati, morajo imeti kvalitetno vsebino.
To pomeni, da so članki napisani na informativen način, vsebovati morajo ažurne podatke o destinaciji. Podatki morajo imeti tudi dovolj vsebin, ki pomagajo turistom pri sprejemanju odločitve, kateri kraj bodo obiskali. SEO in turizem gresta lahko z roko v roki le v primeru, da je turist prek spletne vsebine sprejel ponudbo, ki se na spletni strani nahaja.
Pri izgradnji kvalitetne vsebine pa niso pomembna samo promocijska besedila ampak tudi drugi promocijski material. SEO in turizem sta nadalje povezana tudi s foto in video materialom. Ta je izjemno pomemben pri doseganju visokih pozicij v spletnih iskalnikih. Istočasno pa ima slika pomembno informacijsko vrednost za turiste. Kvalitetna slika včasih pove več kakor tisoč besed, saj prek nje dobi oseba vtis o kraju, prek slike se lahko fascinira in odloči, da mora obiskati točno določeno lokacijo. Tudi video vsebine so pomembne za SEO in turizem.
Predstavitveni video je uporaben predvsem takrat, kadar osebo vodi skozi kraj, ji predstavi panoramo znamenitosti in mu predstavi kraj predvsem kot lahko dostopen in prijazen do turistov. Pomembno je torej, da se SEO in turizem povezujeta na tak način, da ujameta pozornost turista tako, da postane ta fasciniran s krajem, saj se bo tako odločil, da sprejme ponudbo in tudi dejansko obišče kraj.
Več informacij je tukaj
ponedeljek, 14. april 2014
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar